четвер, 19 лютого 2015 р.



ПІСНЯ  «Ой у вишневому саду» (Співають дівчата)
1д.: Чомусь хлопці затримуються.
2д.: Не хвилюйся! З’являться.
(На передньому плані появляється Галя, яка поспішає на вечорниці. (Старицький М. Твори.)
Галя (йде, потім зупиняється): Он хтось стоїть, чи не Степан?
Голохвастов (уздрівши її): А, на ловця і звір біжить, ціп-ціп, куріпочко!
(Галя хоче його обійти, а Голохвастов заступа їй дорогу)
Голохвастов: Господи! Це ж та сама красунечка, що я вже бачив. От ціпонька! Не тремтить-бо: чого лякатись, моя зозулечко,- хіба з’їм?
Галя: От, їй-богу, коли не пустите, то калавур закричу.
Голохвастов: Вигадайте! Тільки крикніть, то я такого наговорю, що зараз і в часть вас посадять.
Галя: За що? Що ви гвалтуєте серед ночі, то я маю сидіти?
Голохвастов: Слухайте, серденько, не лементуйте, бо я тільки поговорить хотів з вами, моя зірочка красна. Як повидів я вас, то з того часу і пропадаю, - просто вхопили моє серце щипцями, гвоздиком у голові сидите, хоч і бритви не бери в руки!
Галя: Чого переступаєте дорогу; сорому нема, а ще панич!
Голохвастов: Да коли улюбльон, да так улюбльон, що хоч візміть в руки піштолета і простреліть тут грудь мою! . . .

Немає коментарів:

Дописати коментар